موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - كاركنان دولت - گل گهر سيرجان - بيمارستان ايران مهر - بازنشستگان تامين اجتماعي - رتبه بندي معلمان - مهدي هاشمي نسب - كالابرگ الكترونيك - شهرهاي بدون مانع - اميرابراهيم رسولي - معاون حمل و نقل و ترافيك - وام باشگاه هاي وهان - شهيد بروجردي - مبارزه با پولشويي - فراكسيون شاهد - شيبان - مدير ستاد ديه - رحمت الله رفيعي - كودك آزاري جنسي - توهيزات مخابراتي - رييس سازمان امور دانشوويان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 00:002023-11-01ورزشي

جنجالی های هفته| پرسپولیس بهشت خارجی های بی فایده و هزینه های عجیب و غریب استقلال


در اتفاقات جنجالی این هفته ورزش هم شاهد پرداخت غرامت دیگری به یک خارجی نیمکت نشین در پرسپولیس بودیم و هم هزینه های عجیب و غریب خودرو در باشگاه استقلال برای بازیکنان و مربیان خارجی! - داور با توجه به اطلاعات دریافتی از ‏VAR‏ ‏اعلام کرد کریستیانو رونالدو پیش از رسیدن توپ به تالیسکا ‏در آفساید قرار داشته است.

اما بررسی دقیق تر نشان می دهد تیم ‏VAR‏ ‏مرتکب اشتباهی عجیب شده ‏است: تیم داوری ویدیویی در صحنه مورد بحث پیراهن دو تیم را با هم اشتباه گرفتند، چرا که در ‏تصاویر منتشر شده ‏VAR‏ ‏مشخص است که بازیکن الاتفاق آفساید را پر کرده است.

ادامه حمله به قلعه نویی از سال 2006‏ امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی از انتقادهایی که از تیم ملی شده به شدت عصبانی است و می گوید ما در 5 مسابقه فقط یک گل خورده داریم اما مدام از ملی پوشان انتقاد می کنند! مگر می شود با چنین آمار خوبی این همه مورد هجمه قرار بگیریم بیشتر از گواردیولا و منچسترسیتی به من حمله شده! سرمربی تیم ملی مدعی است که از سال 2006 همچنان او را می کوبند! قلعه نویی معتقد است حب و بغض برخی افراد باعث شده از او کادرش و تیم ملی انتقادهای شدیدی شود در حالیکه در 5 مسابقه این تیم فقط یک گل خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجالی های هفته| پرسپولیس بهشت خارجی های بی فایده و هزینه های عجیب و غریب استقلال

جنجالی های هفته| پرسپولیس بهشت خارجی های بی فایده و هزینه های عجیب و غریب استقلال